Nice :D

Cha cha, det blev rätt sent igår xD
För först pratade jag med Agnes i några timmar typ
och sen pratade jag typ 1/½ timme med en annan vän :DD
När jag pratat klart sonmade jag typ direkt ;)))
Sen idag vaknade jag av att Agnes kom in i mitt rum och väkte mig o.o xD
Vi skulle jobba kl 11:00, men jag sov för min väckarklocka hade inte ringt -.-
Men jag hade ½ timme på mig ;D
Sen var man redo att jobba xD
Vi har gjort rätt mkt idag :D
Tex, failat, druckit sprite/läsk xD och skrattat som galningar xD ;D
Men direkt efter jobbet åkte vi in till Borgholm och badade :D
Vi badade en gång, sen gick vi till en godis-butik och tjockade oss lite ;DD
Sen har jag tydligen varit en Fjortis enligt Agnes ;D
Vi hade också en vatten fight xD
Vi blev riktigt blööta ._. xD
Men innan vi åkte in till stan, då vi var på väg till busshollplattsen, hände det en kul grej xD
Det var en bil full med killar som tutade på oss,
det hände förra veckan med när jag skulle sova över hos Agnes xD
Agnes: vilken gris ;)))))) xD
Men nu är jag hemma och är as trött, så jag ska nog sova lite tidigare ikväll,
 men det kommer jag antagligen inte att göra ;)
Ska jobba imorgon med, men man får hoppas att jag vaknar innan Agnes kommer xD ;)
Det har varit en riktigt nice dag, men ska dra och prata med en kompis nu ;)

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :*
Fjortis...??

Snyggosar :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0