CRAZY!!!!

Cha cha, idag har jag tatt det lungt, men igentligen skulle jag ha jobbat med Agnes
Men hon va sjuk så jag jobbade inte heller då
Har kollat på tv och hafft tråk idag
Men sen kom en vän typ, som heter Alexander och honom har jag inte sett på 2 år
Så det va ju rätt kul antar jag
Just nu letar jag som en galning efter Justin bieber, Marimekko och Twilight converse
Men jag hittar det ingen stans asså!!!!!!!
Blir galen!!
Har huvudverk och är hur varm som helst, och det är inte så kul kan man ju säga!
Negativ?
Ja idag har jag bara varit negativ!!
Sitter och har ryck i benet också bara för att jag blir irriterad för att jag inte hittar det jag ska!!
Tur att jag har en burn medan jag blir galen!
Då blir jag ännu mer hyperactiv!!

//Maya

Bara liiite ego är man ju med!


Kommentarer
Postat av: julia

hej, på etsy.com har dom justin bieber converse :) kram julia<3

2011-08-03 @ 23:17:46
Postat av: Maya

Tack Julia!! <3 :D

2011-08-04 @ 12:56:28
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/
Postat av: julia

varsågod :) <3

2011-08-04 @ 22:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0