At my house :D

Cha cha, igår jobbade jag med Agnes och sen efter det sov jag över med henne och Michan hos mig ^^
Det va kul, men vi är inte så bra på vissa ställningar ^^
Vi var ute på golfbanan, och sprang, åt och lite till
Sen träffade jag Filip när jag jobbade med Agnes på dagen, och det va kul att se honom igen ^^
På natten när vi skulle sova, kollade vi på 2 filmer (vampyrer suger och Baksmällan)
Sen kollade vi på tv och kom till något RIKTIGT obehagligt! ._.
Idag när vi vaknade, va vi så trötta att vi inte kunde stå...eller det va jag iaf ._.
Men Agnes och jag jobbade ändå :P
Michan va med lite på morgonen/förmidagen ^^
Sen åkte hon hem
Det har varit en rätt seg dag, men den har ändå varit kul :)
Snart ska jag dra till Lundegård och träffa en vän ^^
Jag lär somna snart ;)

Ha det bra KRAMIZAR från Maya :*

Vi är skillade på Guitar Hero :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0