Agnes + jobb = KUL!! x))

Hej hej, igår var det första gången jag och Agnes jobbade i cafeet tillsamans :D
Det var riktigt kul, men lite segt första dagen xD
Men när vi hade slutat och vi stog vid bussen,
kom vi på att jag kunde sova över hos Agnes x))
Så jag har sovit över hos Agnes, och det var riktigt kul!!! xDD
När vi kom hem till henne cyklade vi till köpingsvik för att sola lite x)
Men det visade sig att vattnet var riktigt varmt! :DD
Men vi hade bara en bikini överdel var, och inget mer xDD
Så vi badade i trosor och en överdel som rammlade ner hela tiden xD :DD
Sen när vi skulle gå upp frös vi ihjäl xDD ._.
Vi var rätt inpulsiva den dagen xDDDDD
Sen lyckades jag övertala Agnes att vi skulle cykla till Borgholm,
för det var inget kul folk i köpingsvik x))))
Men när vi äntligen kom till Borgholm, var det ingen där ._. xDD
Så då blev det att cykla hem, men det var lättare sakt än gjort xDDD
Det var 8 km hem till Agnes xDD ._.
Förlåt Agnes xDDD
Agnes och min lilla damp konversation:
Jag: Fuck you xDD
Agnes: Fuck you more!! xDD
Jag: uhhhhh!! xDDD
Det var såååå mkt roligare än vad det låter xDD
Sen kollade vi lite på en film som heter: Tomorrow when the war began :DD
Den var riktigt bra, men vi såg inte hela xD
Vi åt ostbågar ._.
Agnes + ostbågar = Kaos xDD¨
Vi gjorde mkt saker på natten, som att få skratt damp och kolla efter spindlar xD
Heheee...spindlar ._.
Vi sov typ ingen ting, så på morgonen var vi riktigt trötta xD
Men vi skulle jobba idag igen :DD
Så vi åkte och jobbade, och vi hade riktigt kul igen ;D
Det kom en person som blev som en överaskning ._. xD
Men det har varit riktigt kul men nu är jag riktigt trött :DD

Men ha det riktigt kul KRAMIZAR från Maya :DDDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0