Agnes again xD

Cha cha, idag har jag jobbat med Agnes som vanligt :DD
Kul som vanligt, men idag har vi varit fulla på sprite/läsk xDD ._.
Men efter jobbet va vi med varandra igen :DDD
Vi åkte och badade i köpingsvik och sen fick jag hänga med och äta på sinus,
med hennes familj :DDD xD
Det var super kul och super mysigt :DDD
''jag är en mus, jag är en mus xDD''
Nu är jag hemma och slöar efter en lång men riktigt kul dag :D
Har pratat med en vän men nu måste jag packa inför imorgon :DD
Ska på en fest, men innan den börjar ska jag va med en kompis :DD x))
Det ska bli kul, men jag kommer att bli hur trött som hälst xD ;D
Jag får väl ta och dricka en energi dryck, så blir det bra ;DD

Hoppas att alla har ett lika bra sommarlov som jag
KRAMIZAR från Maya :*

Yeah ;DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0