Nya grejor xD

Hej på er allihop :D
Jag har gjort lite kul grejor de senaste dagarna, och det här är vad jag har gjort :D
På torsdagen blev jag frisk igen så jag gick till skolan (tummen upp för det):D
Sen när vi hade slutat gick jag och Thea hem till henne, för att vi skulle LETS DANCEA xD
och hennes mamma skulle sjusa till dansen :DD
Agnes skulle också varit med men hon blev sjuk under dagen XC
När vi kom hem till Thea pratade vi och sen skulle vi till LETS DANCEN xDD
DANSEN var en av det roligaste jag gjort i hela mitt liv 8DD (rekomenderas)
Efter dansen var man smått slutkörd, men det hade varit SUPER KUL!! :DD
Vi åt Mc Donalds efter dansen x)
Sen blev jag avsleppt hos Sofia som jag skulle sova över hos :)
När jag kom dit kollade vi lite på gammla avsnitt från Solsidan :D det var kul :)
Sen la vi oss eftersom vi skulle upp kl 05:15 Xd

På fredag bärde det av till Hästra :P
Vi åkte typ kl 06:10 eller nått, sen åkte vi buss i 3 och en halv timme tror jag xd
Det var rätt segt Xd
När vi kom fram skulle vi hämta skidor och sånt
Efter vi hämtat våra grejer så skulle jag gå på skid skola eftersom jag ALLDRIG åkt skidor :P
Men det gick inte så bra direkt Xd men Amanda och caroline stöttade mig när jag ramlade :D
Efter jag lärt mig lite så var det dags för mat med resten av skolan som var med :)
Senare efter maten så följde jag med Sarah, Sofia och Julia
Eftersom jag var nybörjare så ramlade jag mkt, så det var ju Julia bara tvungen att filma :=(  Xd xC
och visa för Agnes xC
Sen blev jag blöööööt efter att ha ramlat så mkt xC Så det är= med att skidor inte är min grej Xd xC
Men det var kul att prova, TORSDAGEN var KLART bäst :DDDDD

KRAMIZAR från Maya :D

The CRAZY Thea 8D


Theas rum :DD lite av det iaf :D


Sofia :D


Vi åkte buss till Hästra, men det är TIDIGT på morgonen xd


Och en suddig bild på mig i bussen när det är morgon xDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0