Vilken tur!

Efter jag kom hem igår gjorde jag inte så mkt, jag spelade lite poker med pappa och kollade på en rätt seg film.
Men sen på natten gick jag upp till mitt rum för att kolla datorn, som jag brukar.
Då såg jag att "han" var inne, så jag tog steget och började chatta med honom :D
Jag är såååå lycklig att jag gjorde det!
Vi chattade i ca 1 och en halv h, så vi pratade rätt mkt asspå! :D ♥
Från små saker till spel och liiite andra saker.... ^^ ♥
Så resten av natten blev riktigt lyckad!!!
Hihihiihh ♥
Men eftersom klockan blev 05:00 så sov jag till kl 15:00 idag ^^
Är man trött så är man.
Sen åkte jag till Kalmar med pappa för att handla lite.
Eftersom det är nyårsafton imorgon, så var det rätt mkt folk ._.
Imorgon ska jag kanske till några vänner och fira nyårsafton, om jag orkar... ^^
Men jag får se.
Nu ska jag städa på rummet, för det ser ut som om det har varit en orkan här inne ^^

Bye bye // Maya.

Hahah mupp ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0