Världens lyckligaste!!!!

Okej idag har jag inte gjort så mkt förutom att baka lite ''platta'' kakor och jul handlat ^^
Har pratat lite med Agnes med, rätt kul att planera shopping grejor och sånt ibland.
Men när hon och jag pratade kom det ett sms från någon jag aldrig trodde skulle skicka något till mig!!!
Mihihihih... det var min vän som skrev ett as långt sms.... Jag skrek i... hur länge kunde det ha varit Ankan??
Kanske i 10 min... ^-^
Så jag är hur jävla lycklig som helst nu!!!
Imorgon är det ju jul, så då ska jag bara sova och ta det lugnt... Och kolla på kalle anka.
Det är ju en tradition som man måste fullfölja ;)
Sen får jag se om det händer något annat kul.
Man lär ju få något kul imorgon, men jag får väl se :)
Nu har jag precis lugnat ner mig efter min ''lilla, host'' energikick ♥
Just nu kan jag inte bli gladare, det har varit en bra dag!!

Bye bye // Maya!!!
2677cf422be711e19e4a12313813ffc0_7_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0