Kul kul.... ;)

Hej hej!
Igår åkte jag till kalmar och ferjestaden för att handla en julklapp.
Det blev rätt lyckat faktiskt....
Sen åkte jag till blå och där väntade Agnes, Michan och Julia.
Det var så mkt folk på blå att det var lite jobbigt, men det var helt okej.
Efter det skulle jag, Agnes och Michan sovit hos Michan, men ist för det åkte vi hem till mig.
Men Michan åkte hem och Julia följde med ist.
Så när vi 3 kom hem satte jag mig vid datorn direkt... ^^
Sen pratade vi länge, sen kollade vi lite på ''Paranormal activity 3''
Men vi såg inte hela..... Nallen o.o
Vi skulle sova i min lilla enkel säng och det slutade med att det blev varmt och alla hade ont någon stans på morgonen, och jag höll på att rammla ut 3 gånger ^^
Agnes och jag delade på en kudde och gosade lite med Julias fötter.
Idag skulle jag och Agnes åkt till Michan och hjälpt henne att sälja kakor till våran klassresa och sen haft en julfest.
Men vi mådde dåligt och var as trötta, så det blev inget av det.
Agnes stannade ett litet tag, medans Julia åkte hem, för hon skulle träffa någon i Kalmar.
Så Agnes och jag har bara pratat lite och haft det lite mys idag.
Sen stack jag till Kalmar för ett litet uppdrag, men nu är jag hemma och ska kolla på filmen ''Smurfarna''
(Om man inte har nåt val är det lika bra att få det överstökat.....)
Bye bye // Maya!
Från skolan ^^

Kommentarer
Postat av: Agnes

söta :*

2011-12-17 @ 16:46:42
URL: http://ibelieveinyesterday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0