Trött men måste gå

Efter en lång dag i skolan åkte vi in till kalmar och shoppade lite, äntligen har man köpt julklappar till alla.
Efter det åkte jag, Julia och Agnes till blå i typ 40 min.
Snacka otur, för när vi kom in på blå åkte typ alla roliga hem.
Sen hämtade min pappa mig och Agnes, så att vi kunde dra hem till mig och sova.
Vi somnade faktiskt inte så sent, förutom jag som fick aggrroo på mitt täcke.
Idag åkte vi till skolan, 8:orna skulle ha boll-dag.
Men Agnes och jag var inte med..... Lat?
Lite...
Åkte hem mitt på dagen, för jag årkade inte.
Så jag har bara sovit lite.
Tagga sista dagen i skolan imorgon, vi ska ju typ bara kolla på film och vara med klassen.
Så det blir inte så jobbigt.
Förutom att vi ska få våra betyg....
Bye bye // Maya.
Tumblr_lwk6o61wlf1r6vfqeo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0