Minnen! ♥

Hahah... Just nu lyssnar jag på låtar som återskapar riktigt härliga minnen! ♥
Från söta, till lite sega minnen....
Men annars gör jag inte så mycket förutom att typ rita lite ^^
Jag är såå uttråkad men jag har redan gjort typ allt som man kan göra idag ;)
Jag har tränat, kollat film, läst, bakat, städat rummet, varit ute och gått lite, duschat och nu ritar jag.
Vad mer finns det att göra?
Fast det är rätt mysigt att sitta med en kopp te rita, lyssna på musik och små kolla datorn lite ibland.
Det får bli lite segt ikv, jag kanske läser lite till sen :O
Imorgon blir det kul iaf, eftersom jag har rätt mycket pengar nu, kan jag nog shoppa det jag känner för :D
..... Minnen ♥ ....
Ibland vill jag bara åka bak i tiden och ändra sånt som man ångrar.
Jag ångrar inte så mkt precis.... Eller jo, det gör jag... Men jaja ^^
Ne asså, jag måste sluta tänka så här mkt på saker som är onödiga...
Jag mår bara dåligt av det :(
Sombody´s me!! ♥
Kan du inte förstå det?!

Bye bye // Maya!
Tumblr_lu9h2adtcn1qa8pd5o1_500_large
Jag älskar den filmen!


Kommentarer
Postat av: Thea

Sjukt fin header :*<3

2011-12-27 @ 23:14:05
URL: http://thechosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0