Kvälls nytt ^^

Okej, nu är kalle anka och julbordet undanstökat... skönt! ^^
Sen öppnade vi paketen, jag fick dåligt samvete när jag insåg att typ alla var till mig ._.
Vad generös man känner sig -.-
Men jag blev riktigt nöjd, jag fick bland annat en i Poddocka, (mkt) pengar, hörlurar med mera :D
Sen har det bara varit segt tycker jag, eftersom typ ingen är inne på datorn just nu....
Så det händer inte så mkt mer ikv.
Men imorgon ska jag till min bror i Kalmar.... Kanske liiiite segt enligt mig.
Men det tycker inte min mamma....
Men som sakt har jag veldigt tråkigt just nu.
Men det har ändå varit den bästa julen på MÅNGA år!
Nästa vecka ska jag (antagligen) fira ny år med mina vänner.
Hahah det blir kul när vi ska försöka få upp lycktorna jag ska ta med mig ^^
Nu kommer jag antagligen sitta vid datorn en stund, såååå... Ha det bra!
God Jul.... Igen! :D

Bye bye // Maya!
1243985-9-1312453066940_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0