Fredag :)

Hej hej.
Igår var jag hos Agnes och hade tjej kväll med roliga människor!
Från avslöjanden till gapskratt.
Jag satt och försökte få Agnes dator att funka typ hela kvällen.
Sen åt vi typ en 3 rätters middag som Agnes och Julia hade gjort.
Det blev faktiskt rätt gott.
Senare på kvällen åkte Michan hem :(
Det var en kul kväll, men det blev lite svårt när vi skulle sova.
För jag, Julia och Thea skulle dela på Agnes säng, och Agnes skulle sova på golvet.
Vi där uppe hade det lite trångt, men det var lite mysigt.... ( och varmt )
På morgonen åt vi lite och sen satte vi oss och kollade på kläder på Agnes sega dator.
Nu förstår jag varför hon inte skriver på bloggen så mkt... ^^
Sen åkte typ alla hem.
När jag kom hem tränade jag i 2 h, sen har jag duschat och tatt det lugnt.
Ska göra ett försök till med att vara uppe typ halva/ hela natten.
Jag får se hur det går.
Bye bye // Maya.
Söta smurfar.... Agnes och jag sitter på golvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0