???

Sista dagen i skolan har varit bra, men rätt seg i slutet.
Det första vi gjorde var att se på någon slags utställning av nobellpristagare ^^
Men eftersom vi fick lite dricka och salta pinnar, gick det rätt bra.... men segt.
Sen drog vi till sporthallen och gjorde lite samarbetsövningar.
Det var faktiskt riktigt kul, för det gick ju bra också ^^
Sen efter lunchen gjorde vi typ (inget), men det gjorde inget.
Eftersom jag inte orkade åka till blå åkte jag till Kalmar en stund.
En sak jag borde lära mig är.... Jag måste sluta ha ljudet av på mobilen -.-'
Men nu sitter jag och segar, får se om det händer något kul senare ;)

Bye bye // Maya!!


Tumblr_lwmbcllt8l1qep56go1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0