Det är jag det

Hej hej.
Just nu känner jag mig som världens sämsta bloggare.
Men det ska bli ändring på det... Hoppas jag iaf.
Jag har gått i skolan i någon dag nu, så jag börjar vänja mig igen och det är inte lika jobbigt att gå dit.
Men jag är en sån person som tex, om jag gör nåt fel, konstigt eller säger nåt utan att tänka efter till någon.
Jag brukar tänka på det som jag tyckte att jag gjorde fel och må as dåligt för det, det gör jag just nu.
Men jag vet inte om det var så konstigt.
Men jag känner mig som en hemsk person.
Jobbigt läge.... En aning.
Men imorgon ska jag till b.u.p och ha ett möte igen, sen ska jag dra till Agnes och sova över där med underbara människor! ♥
Det kommer bli rätt intresant, efter som vi typ kommer äta as mkt mat.
Men det ska bli riktigt kul.
Min mamma är i Örebro för att hälsa på syrran, så jag är ensam hemma med pappa.
Det är lite trist tycker jag, det är så tyst här hemma när hon inte tjatar om vad vi ska äta, handla eller nåt annat.
Så jag är typ bara på mitt rum och kollar på filmer, jag har bara en film kvar nu, sen ska jag skriva till min vän.
En rätt kul sak som hände idag är att jag hade mina nya skor i skolan, haha... jag blev lite längre än dom flesta.
Jag hoppas bara att skoskavet går över snart.
Sen har jag inte så mkt att berätta....
Det ända jag vet är att det snart är jul... Någon mer än jag som inte gillar det?!
Men jaja....
Bye bye // Maya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0