Bra dag!

Hej hej!!
Idag har det varit den bästa skoldagen på länge!!!
Har faktiskt haft det riktigt bra idag :D
Har kanske inte jobbat så mkt, men det spelar inte så stor roll... Eller jo, men aja ^^
Efter skolan gick jag Michan och Agnes till sjukgymnasten, för att Agnes skulle dit :)
Efter det gick vi till nya condis och fikade.... Agnes och jag fettade oss lite mer än nödvendigt, men vad spelar det för roll om man gör det ibland?
Sen gick vi runt lite i Borgholm och frös ihjäl ^^
Det var en mysig liten ''efter skolan grej''
När jag kom hem och satte mig vid datorn loggade jag in på fb typ direkt....
Men iaf, jag hade fått ett meddelande och var asglad, tills jag såg vem det var som hade skrivit.... -.-'
''Känslan av att vänta på ett svar från en person som man längtar efter, och sen ser att det är någon annan som man typ ''små hatar'' -.-'
Så sant!
Så just nu är jag lite störd, men jaja...
Jag ska dra och träna lite nu och sen kolla på en film ^^
Resten av veckan kommer att bli rätt mkt pluggande... faktiskt ;)
För jag ska göra ett SO prov, som jag är så Otaggad i så att det inte finns....
Sen ett fysik prov som jag också typ hatar -.-
Men jaja, det blir nog bra.... ''HOST''
Bye bye // Maya!
Söta smurfar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0