Ska jag, eller inte?

Hej hej
Det har gått ett litet tag sen jag gjort ett inlägg
Men det är bara för att min dator inte funkar, eller inte internet iaf :/
Det har varit ett par riktigt tuffa skoldagar, och livet hemma är inte heller så lätt...
Just nu är jag underkänd i matte, och det suger :(
Inte nog med att mina betyg har gått ner på knappt en vecka,
utan att jag har gjort bort mig varje dag...
Att gömma sig bakom en skugga är inte alltid det bästa man kan göra...
Just nu känns det som om jag bara är luft och inget annat
Jag gör så gått jag kan, men det hjälper inte alltid
Jag känner att jag inte orkar mer snart...
Det ända positiva nu, är att jag har bra vänner ♥
Jag hoppas att det kommer att gå bra, men det känns inte som det
Det ända jag är bra på är att göra andra ledsna :(
Min familj är trött på mig, och om jag är deppig gör jag mina vänner bedrövade
Jag har ett stort beslut att fatta, men det kommer att ta ett tag innan jag vet vad jag ska göra

kramizar // Maya
 


Kommentarer
Postat av: Thea

Maya :'(<3

Jag vill inte att du ska må dåligt<3

För mig finns du<3

Förstår att du haft en tuff vecka och att det inte varit så himla roligt hela tiden.

Sedan tror jag säkert att det löser sig ska du se.

Matematiken kan jag hjälpa dig med om du vill?<3

Så länge är det väl bara att försöka stå ut<3

2011-08-27 @ 11:48:49
URL: http://thechosen.blogg.se/
Postat av: Maya

Tack Thea!! <3

Ja, men man får ju hoppas att det löser sig iaf.

Ja visst kan du hjälpa mig med matten, om du orkar.. <3

2011-08-27 @ 13:33:14
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/
Postat av: Agnes

Maya! Finns! Vi finns! Det blir bättre! <4

2011-08-27 @ 17:43:48
URL: http://ibeliebeinyesterday.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tach Agnes!! <3

2011-08-27 @ 17:51:46
Postat av: julia

maya! jag älskar dig jättemycket! och jag vill inte att du ska må dåligt! om du känner att det går dåligt i skolan tycker jag lungt att du ska tänka på det vi pratade om idag! <3 älskar dig! <3

2011-08-28 @ 17:00:27
Postat av: Maya'

Tack, Julia!!! Jag älskar dig med!!! och jag tänker på det vi har pratat om <3 Tack så mycket för hjälpen <33

2011-08-28 @ 18:19:32
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/
Postat av: julia

det var då lite så, allt för att du ska må bra! <3

2011-08-28 @ 20:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0