Scarfi in my <3

Hej hej, igår var jag först med en kompis på stranden,
och det var hur varmt som helst!!
Äntligen lite värme, kände jag!
Efter det drog jag direkt till Borgholm för att träffa Agnes och Thea ♥
Då va klockan ca 15:00
Vi gick runt på stan och gjorde det vi brukade, och som vanligt skrek jag coooling till alla ^^
Vi tog en liten paus och tjockade i oss 2 kulor glass ^^
Sen stack vi till Strand ♥
Det finns en flytbrygga som vi brukar sitta och prata på
Vi satt där, men då hörde iaf jag att någon busvisslade på oss, och det var 3 söta....iaf 1 söt kille/Scarfi ♥
Först följde dem typ efter oss, men sen följde vi efter dem ^^
Det visade sig att dem bodde på en båt som låg vid strand ♥
Det va kul men senare på kvällen ringde michan, för vi hade ringt henne förut
Men iaf, hon kom till Borgholm och vi hade bestämt att vi skulle sova över hos Thea
Men Michan kom, och vi förljde efter killarna ♥
Vi höll på med varandra heela kvällen ♥
Dem pratade med oss, fast på engelska ♥ ♥ ♥
Det visade sig att dem 2 äldsta som vi tyckte va hur söta som helst,
kom ifrån Belgien och pratade franska men dem kunde Engelska ♥
Det är svårt att förklara hur den känslan man kände va!! ♥
Men det var helt underbart!!!!!!
Dem var omtänksamma, dem flackade inte och var riktigt söta ♥
Ett plus var att Scarfi hade sex-pack!!!!! ♥
Jag vet inte vad han hette men jag kallar honom Scarfi för att han hade en Scarf på sig ♥
Vi fick inte vara ute så länge, så vi gick hem och hoppades på att dem skulle va kvar imorgon/idag!!
Så vi la oss hyfsat tidigt för att söva över
På morgonen blev det att gå upp direkt och äta och göra sig iordning ♥
När vi skulle dit var dem vakna, men vi pratade inte med dem, vi vinkade bara på dem ♥
Jag vinkade till Scarfi och han vinkade tillbaks! ♥ ♥ ♥
Men dem skulle åka hem så vi hann inte prata med dem mer D'x
Thea och Michan köpte ett 28-pack med isglass, och så satte vi oss och åt för att vi saknade dem!!!!!!!!!
Det var en av dem bästa sakerna som hänt!!!!! ♥ ♥ ♥
Fick aldrig veta hans namn :'(((((
Har aldrig haft så många hjärtan i ett inlägg, men va fan säger jag bara

SCARFI IN MY ♥

KRAMIZAR från Maya ♥


Kommentarer
Postat av: michelle

Hahah, förfan, vad kul det var! :D

2011-08-03 @ 18:08:33
URL: http://fasionisthenewblack.blogg.se/
Postat av: Maya

Haha ja det var riktigt kul! :D

2011-08-03 @ 21:08:07
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/
Postat av: Agnes

Öhhhhhöööööööööööhööööööööööööööööööö :''''''''''''(

2011-08-04 @ 12:05:34
URL: http://mistakesmademe.blogg.se/
Postat av: Maya

Agnes, det var faktiskt kul när man var med dem <3 Men sen gick det ju åt skogen :''''((

2011-08-04 @ 12:51:13
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/
Postat av: Thea

Det va väl kul x)<3

De va trevliga iaf.

Jag pratade mest med dem, aha (y)

2011-08-04 @ 21:25:58
URL: http://thechosen.blogg.se/
Postat av: Maya

Bra där Thea, du är ju skillad som vanligt ;)

2011-08-04 @ 22:48:00
URL: http://rosafluffkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0