Första skol dagen

Hej hej
Idag var det första skol dagen efter sommarlovet :I
Det jag har varit med om idag är nog det värsta tänkbara,
som kan hända (första) dagen!!
Det kanske inte låter så farligt, men iaf
Bussresan gick faktiskt bra :D
Sen började den seeega lektionen
Det ända vi gjorde var att lyssna, och som i mitt fall dö av tråkighet -_-
Hela dagen har varit seg
Men sen skulle vi till en strand som heter sjöstugan, som ligger vid skolan
Jag blev nerputtad i vattnet, och förudmjukad!!
Det var lite kul i början, men sen ville jag bara dö!
Det gjorde ju det inte bättre att 8:D också var där ._.'
Sen har jag bränt mig...i ansiktet -_-'
Som sagt så kanske det inte låter så farligt, men det var det!!!!!
Vill jag gå till skolan imorgon?
Nja, men jag måste -.-
Visst, det var väl kul att träffa alla igen, men annars.....
Jag hoppas att det blir bättre imorgon :I
Imorgon blir det en helt vanlig skol dag

kramizar // Maya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0