Från i går

I går åkte jag och min klass in till Kalmar för att åka till ett labb
Det var väll okej, vi skulle programera robotar eller nått -.-
Sen åt vi på Max, sen fick vi sluta tyckte fröken för egentligen skulle vi gått
till ett bibliotek men hon tyckte det var så kallt att vi fick sluta typ kl 12:00 =D
Sen shoppade jag, Thea, Sofia, Michelle, Agnes och Julia
på Baraonen och kvaste = köpsäntrum
vi shoppade mest julklappar men jag köpte eclipse den var skit bra =D
Efter vi hade shoppat så åkte vi hem, men jag gjorde inte det
för jag skulle till Blå så jag hoppade av i Rälla
När julia och jag hade hoppat av bussen så skulle jag springa äfter och vinka hejdå,
men jag ramlade i en snöhög, det var kallt rekomenderas inte XP
Julia bara stod där och skratade och tog kort på när jag desperat försökte ta mig upp,
men sen hjälpte hon mig upp X)
Sen gick vi till Blå, jag var där inte så länge för jag var rätt trött =P
Så sen åkte jag hem och deppade för en kille XC
Just nu är jag inte lika deppig men man är lite nere XI


Men ha det så bra från Maya


Från shoppingen =D den blev lite suddig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0